sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Revelion 2009

Aaaa, stiu ca nu prea are legatura cu interfetele evoluate,dar cum alt blog nu am (si asta mi-ar mai lipsi din program, un blog nou) scriu aici ce am de zis si o leg, daca vreti, si cu...website-urile.
Am dat un google pentru destinatii de revelion 2009 si m-am entuziasmat cand am gasit descrierea unei oferte in Preoteasa. Mircea Vintila, Tapinarii, Taxi, minunat, doar vreo 3 sute de mii...doar ca e revelionul 2007. Deci nu e chiar bun. Am continuat si am ajuns la concluzia ca site-urile cluburilor au devenit piese de muzeu (in piranha de exemplu gasesti posturi de prin 2004 pe prima pagina). Asta ca sa fac o legatura cu IE-ul.
My point is...unde gasesc eu revelion cu atmosfera misto?
(si daca mai citeste si altcineva postul, inafara de cei din echipa de proiect, feel free sa dati sugestii)

Un comentariu:

Mihnea spunea...

Pai hai sa facem asa. Mutam echipa de la interfete.eu la Salzburg. Daca dai cu "da"-ul nu trebuie sa mai zici decat cat locuri, iar noi mai facem o rezervare.